Uitgebracht: Camino Azul Eerste set met 6 rijtuigen ingezet door het reisagentschap Railtour (en gehuurd bij de NMBS) in de internationale vakantietrein 'Camino Azul' omstreeks 1980 (1974 - 1982). De set bestaat uit 3x I5 Bc10 ligrijtuigen, 1x I2 R restauratierijtuig, 1x I4 A9 Prototype rijtuig, en 1x Dms bagagerijtuig (nrs. onbekend). Alle rijtuigen in de Railtour schildering met horizontale gekleurde banden onder de ramen. ---------- 3x I5 Bc10 (nrs. 51 88 50-80 535-0, 51 88 50-80 512-9, 51 88 50-80 522-8). Marineblauw met lichtblauwe banden en lichtblauwe deuren. 2 rijtuigen (535-0 en 512-9) met links de vermelding 'railtour' en rechts het logo van Railtour. 1 rijtuig (522-8) zonder vermelding en zonder logo van Railtour. In het midden een wit B-logo. ---------- 1x I4 B9 gedeclasseerd I4 A9 (nr. 51 88 29-70 401-5) 2de klasse rijtuig (Proto). Groen met lichtgroene banden en lichtgroene deuren. Links de vermelding 'railtour' en rechts het logo van Railtour (zonder oranje ruit in het midden). In het midden een wit B-logo. Naast de toegangsdeuren de klasseaanduiding '2'. ---------- I2 R restauratierijtuig (nr. 51 88 84-80 211-8). Bruine schildering met lichtbruine banden. In het midden een lichtbruin B-logo. Rechts in het midden de vermelding 'railtour' in het wit. Naast de toegangsdeuren het restauratielogo (mes en vork) in het lichtbruin. ---------- DMS bagagerijtuig (nr. 51 88 95-70 901-3). Oranje schildering met onder de ramen drie witte banden. In het midden een wit B-logo. en rechts in de middelste band in het wit de vermelding 'railtour'. ---------- Alle rijtuigen zijn voorzien van een koersbord met de aanduiding van de bestemming. Alle rijtuigen zijn uitgerust met kortkoppelmechanisme en koppelinghouder volgens NEM-norm en wielen voor tweerail. Opmerking: Beperkte oplage van 150 stuks. Rijtuigen zijn niet afzonderlijk verkrijgbaar.